Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie w naszym Teatrze: 4 grudnia o godz. 17.00 odbędzie się czytanie performatywne* fragmentów powieści Michała Kaziowa "Zdeptanego podnieść" oraz jego autobiografii "Gdy moim oczom".
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie w naszym Teatrze: 4 grudnia o godz. 17.00 odbędzie się czytanie performatywne* fragmentów powieści Michała Kaziowa "Zdeptanego podnieść" oraz jego autobiografii "Gdy moim oczom".
Lubuski Teatr w Zielonej Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://teatr.zgora.pl/ .
Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Występują błędy kontrastu. Dotyczy to elementów budowy strony: „data publikacji artykułów”, „liczba odsłon”, „czytaj więcej”. Występują one w zakładce: „Główna”, „Spektakle/aktualne”, „O nas/Dyrekcja”, „Kup bilet/Regulamin zakupu biletów”. Poprawa dostępności tych elementów jest realizowana na bieżąco, w miarę możliwości technicznych.
Publikowane zdjęcia na stronie nie posiadają opisu alternatywnego. Znajdują się one m.in. w zakładce: „O nas/Dyrekcja/Zespół artystyczny” oraz w zakładce „Oferta/noclegi”. Poprawa dostępności tych elementów jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego wskazanych zdjęć możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas.
Niektóre grafiki nie posiadają opisów alternatywnych. Dotyczy to głównie logo zamieszczanych na stronie głównej, a także zakładki „Edukacja”. Poprawa dostępności tych elementów jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego tych grafik możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas.
Niektóre dokumenty opublikowane na stronie nie są dostępne cyfrowo. Dotyczy to „Przedprzewodników” opublikowanych w zakładce „Spektakle”oraz formularza potwierdzającego rezerwację grupową w „Regulaminie zakupu biletów”. Dokumenty te nie są obsługiwane przez czytniki ekranu. Poprawa dostępności do wskazanych dokumentów jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego tych dokumentów możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas.
Występuje błędna struktura nagłówkowa w poszczególnych zakładkach na stronie. Brakuje nagłówka poziomu pierwszego: h1. Błąd występuje w związku z konstrukcją strony i jego naprawa zostanie uwzględniona przy kolejnej przebudowie lub istotnej aktualizacji strony.
Niewłaściwa kolejność fokusu. Zachwiana nawigacja klawiaturowa za pomocą fokusa. Błąd występuje w związku z konstrukcją strony i jego naprawa zostanie uwzględniona przy kolejnej przebudowie lub istotnej aktualizacji strony.
Justowanie tekstu. Większość artykułów na stronie została wyjustowana, brak jest także poprawnej formy redagowania list. Poprawa dostępności redagowania artykułów na stronie jest realizowana na bieżąco. Błąd ten nie wpływa na treść przekazu.
Na stronie brakuje dodatkowych treści tzw. „chmurek podpowiedzi”, które zawierają informacje o danym elemencie strony (tzw. tooltip). Dotyczy to menu oraz logo, np. Województwo Lubuskie, Fundusze Europejskie lub logo sponsorów, np. Fiałkowski. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.
Niektóre linki prowadzące do serwisów zewnętrznych prowadzą do strony głównej podmiotu. Błąd dotyczy logo na stronie głównej np. Województwo Lubuskie, Fundusze Europejskie, Rzeczpospolita Polska. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Artura Pawłowicza — e-mail
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres e-mail:
Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres e-mail:
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Parking: bezpośrednio przed budynkiem teatru nie ma parkingu ani wyznaczonego miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością. Istnieje możliwość zaparkowania na wyznaczonych i oznaczonych parkingach miejskich, np. przed Filharmonią Zielonogórską przy Placu Powstańców Wielkopolskich lub wzdłuż przyległych ulic, otaczających zielonogórski deptak, gdzie wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku: Lubuski Teatr prowadzi działalność w 2 budynkach: budynek główny Lubuskiego Teatru oraz Teatr Lalek. Lubuski Teatr to budynek piętrowy. Wejście główne do Lubuskiego Teatru znajduje się od Alei Niepodległości. Do wejścia prowadzą dwie pary drzwi, przy jednych znajduje się podjazd/pochylnia niwelująca stopień. Przed drzwiami znajduje się również dzwonek dla osób z niepełnosprawnością, za pomocą którego przywoływany jest pracownik obsługi. Budynek Teatru Lalek jest piętrowy ze sceną znajdującą się na półpiętrze. Wejście główne do Teatru Lalek znajduje się od strony Placu Teatralnego. Wejście to nie posiada barier architektonicznych.
Sekretariat oraz Impresariat: Wejście do pomieszczeń biurowych i impresariatu znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego do teatru. Prowadzi do niego także jeden stopień. Przy drzwiach zamontowano dzwonek, który służy głównie do otwierania drzwi w porze nocnej dla gości korzystających z pokoi gościnnych. Sekretariat Lubuskiego Teatru znajduje się na I piętrze, a impresariat na II piętrze. Można tam się dostać wyłącznie schodami od strony portierni.
Dostępność komunikacyjna budynku Lubuskiego Teatru: budynek wyposażony w windy, poszczególne kondygnacje połączone są także schodami. W teatrze znajdują się trzy sceny: Scena Duża im. Stanisława Cynarskiego, Scena Stańczyk oraz Scena Kameralna im. Stanisława Hebanowskiego. Scena Duża teatru znajduje się na parterze budynku, nie posiada barier architektonicznych. Scena Stańczyk znajduje się na pierwszym piętrze, obok balkonu widowni Dużej Sceny. Dostać się tam można schodami lub windą. Z kolei Scena Kameralna znajduje się na półpiętrze między drugą a trzecią kondygnacją (pomiędzy I i II piętrem) w budynku głównym. Do Sceny Kameralnej prowadzą wyłącznie schody od części biurowej teatru i od impresariatu. Zapewniona została jednak alternatywna dostępność tej sceny dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – wjazd windą na I piętro z foyer (holu głównego), a następnie z pomocą obsługi teatru wejście od strony garderób/kulis i sceny, poprzez zjazd po pochylni umieszczonej przed sceną. Na potrzeby zapewnienia dostępności do dyspozycji widzów jest obsługa teatru, która przed każdym spektaklem jest dostępna w foyer. Podmiot posiada oznaczenia w alfabecie Braille’a. Przed każdą sceną oraz przy kasie biletowej w foyer znajdują się plany tyflograficzne z rozmieszczeniem sceny na danym poziomie teatru.
Dostępność komunikacyjna budynku Teatru Lalek: w budynku znajduje się winda. Do sceny prowadzą również schody. Podmiot posiada oznaczenia w alfabecie Braille’a. Przed budynkiem Teatru Lalek znajduje się plan tyflograficzny parteru budynku.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku głównym znajdują się toalety dla kobiet i mężczyzn. Toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajdują się na parterze teatru z prawej strony foyer oraz na I piętrze, również z prawej strony. Z kolei sanitaria w Teatrze Lalek dostępne są na parterze. Toalety dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem e-mail:
Podmiot posiada informacje w języku Braille’a – plany tyflograficzne przed każdą sceną.
Podmiot posiada 5 pętli indukcyjnych. Pętle indukcyjne przenośne znajdują się w sekretariacie, kasie oraz portierni. Z kolei Duża Scena Lubuskiego Teatru oraz Scena Kameralna zostały wyposażone w pętle stałe, zamontowane na widowni.
Na stronie internetowej Lubuskiego Teatru dostępne są: video „Przewodnik po teatrze” oraz video „Teatr od kulis” z audiodeskrypcją i tłumaczeniem na język migowy (PJM).
W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Informacja o braku dostępności (WORD, 28 KB)
Wniosek o zapewnienie dostępności (WORD, 28 KB)
Z wielką dumą i radością informujemy, że Lubuski Teatr w Zielonej Górze znalazł się w gronie beneficjentów na opublikowanej liście projektów, które zostaną objęte wsparciem w ramach pierwszego naboru do Programu wspierania działalności podmiotów sektora kultury i przemysłów kreatywnych na rzecz stymulowania ich rozwoju (Inwestycja A2.5.1, KPO).
GODZINY OTWARCIA KASY BILETOWEJ:
PONIEDZIAŁEK - kasa nieczynna
WTOREK: godz. 8:30-12:30 i 15:00-19:00
ŚRODA: godz. 8:30-12:30 i 15:00-19:00
CZWARTEK: godz. 8:30-12:30 i 15:00-19:00
PIĄTEK: godz. 8:30-12:30 i 15:00-19:00
SOBOTA, NIEDZIELA: kasa czynna na 1 godzinę przed każdym spektaklem (według repertuaru)
KONTAKT Z KASĄ BILETOWĄ:
tel. 68 452 72 72 wew. 33
Zamówienia na bilety przyjmuje DZIAŁ IMPRESARIATU - od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 15.30.
telefon: 68 452 72 72, wew. 35 lub 63
telefon komórkowy: 784 001 870 lub 784 001 866
PRZERWA WAKACYJNA
Kasa biletowa nieczynna do 20.08.2024 r.
--------------------------------------------------
GODZINY OTWARCIA KASY BILETOWEJ
PONIEDZIAŁEK – NIECZYNNA
WTOREK – 8:30 – 12:30, 15:00-19:00
ŚRODA – 8:30 – 12:30, 15:00-19:00
CZWARTEK – 8:30 – 12:30, 15:00-19:00
PIĄTEK – 8:30 – 12:30, 15:00-19:00
SOBOTA *
NIEDZIELA *
* Kasa czynna na godzinę przed każdym spektaklem według repertuaru.
Kontakt z kasą biletową tel. 68 452 72 72 wew. 33
Impresariat przyjmuje zamówienia na bilety od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godziny 15.30.
Możliwość zakupu voucherów w kasie.
Monitoring prowadzony jest przez Lubuski Teatr w Zielonej Górze, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, porządku publicznego, ochrony osób i mienia, obejmuje obszar wewnętrzny budynku wraz z przyległym do budynku terenem zewnętrznym. Więcej informacji można uzyskać drogą elektroniczną (adres e-mail:
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”, opubl. w Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r.), informujemy, że:
Administratorem Pana(-i) danych osobowych jest Dyrektor Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze (65-048) przy Alei Niepodległości 3/5, z którym można kontaktować się mailowo za pośrednictwem adresu:
Inspektorem Ochrony Danych jest Sławomir Kozieł, z którym można kontaktować się mailowo za pośrednictwem adresu:
Klauzula informacyjna w odniesieniu do danych przetwarzanych na portalu społecznościowym Facebook znajduje się tutaj.
Administrator danych osobowych przetwarza Pana(-i) dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody.
Pana(-i) dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) realizacji praw i obowiązków ustawowych Administratora danych osobowych,
b) realizacji umów,
c) wykonywania zadań, realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej Administratorowi, w szczególności w zakresie prowadzenia działalności artystycznej w dziedzinie sztuki teatralnej (Ustawa z dnia 25 października 1991
o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej).
d) w pozostałych przypadkach – wyłącznie na podstawie uprzednio udzielonej przez Pana
/Panią pisemnej zgody w zakresie i celu, wskazanym w tej zgodzie, w szczególności:
upowszechnianie historycznego i współczesnego dorobku kultury narodowej i światowej za pośrednictwem różnorodnych form przekazu, rozwijanie wśród dzieci i młodzieży zainteresowań amatorską twórczością artystyczną, organizowanie konkursów, warsztatów, imprez i akcji kulturalnych z uwzględnieniem form teatralnych i parateatralnych, łączenie działalności artystycznej z działalnością gastronomiczną, wystawienniczą, wydawniczą, reklamową i innymi.
W związku z realizacją praw i obowiązków ustawowych Administratora danych osobowych, Pana(-i) dane osobowe mogą być udostępniane przez Administratora innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
a) organy władzy publicznej praz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie tych organów na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b) inne podmioty, upoważnione do odbioru Pana(-i) danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
c) podmioty, które przetwarzają Pana(-i) dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
(tzw. podmioty przetwarzające).
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
W związku z przetwarzaniem Pana(-i) danych osobowych przysługują Panu(-i) następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
b) prawo do żądania sprostowania swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane są niekompletne lub niezgodne z rzeczywistością,
c) prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku, gdy:
– dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
– osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
– osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
– dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
– dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator,
– dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w przypadku, gdy:
– osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
– przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
– administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
– osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą,
e) prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
– przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy oraz
– przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
g) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
h) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00
fax. 22 531 03 01
Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00
Infolinia: 606-950-000
czynna w dni robocze od: 10.00 – 13.00
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie, ujętym przepisami prawa, do których podania jest Pan(-i) zobowiązany/zobowiązana, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych będzie skutkowało odmową realizacji usług.
Pana(-i) dane mogą być poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Pana(-i) dane nie będą poddawane profilowaniu.
Powyższe zasady obowiązują od dnia 25 maja 2018 r.
Podstawa prawna:
– art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Ceny biletów:
Duża Scena:
- bilet normalny - 60 zł
- bilet ulgowy - 50 zł
- bilet grupowy - 45 zł
- bilet dla osób z niepełnosprawnością - 30 zł (bilet obowiązuje dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów za okazaniem legitymacji lub orzeczenia o niepełnosprawności).
Scena Kameralna:
- bilet normalny - 50 zł
- bilet ulgowy - 45 zł
- bilet grupowy - 40 zł
- bilet dla osób z niepełnosprawnością - 30 zł (bilet obowiązuje dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów za okazaniem legitymacji lub orzeczenia o niepełnosprawności).
Bajki:
- bilet normalny - 35 zł
- bilet ulgowy - 32 zł
- bilet grupowy - 30 zł
- bilet dla dzieci do 3 lat - 22 zł
- bilet dla osób z niepełnosprawnością - 20 zł (bilet obowiązuje dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów za okazaniem legitymacji lub orzeczenia o niepełnosprawności).
Bilet szkolny - 30 zł (opiekunowie mają wstęp gratis) - bilet obowiązuje na spektakle dopołudniowe grane dla zorganizowanych grup szkolnych.
Scena Teatru Lalek:
- bilet normalny - 35 zł
- bilet ulgowy - 32 zł
- bilet grupowy - 30 zł
- bilet dla dzieci do 3 lat - 22 zł
- bilet dla osób z niepełnosprawnością - 20 zł (bilet obowiązuje dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów za okazaniem legitymacji lub orzeczenia o niepełnosprawności).
Bilet szkolny - 30 zł (opiekunowie mają wstęp gratis) - bilet obowiązuje na spektakle dopołudniowe grane dla zorganizowanych grup szkolnych.
Zamówienia indywidualne:
Zamówienia grupowe:
POBIERZ FORMULARZ POTWIERDZAJĄCY REZERWACJĘ GRUPOWĄ:
W ciągu 2 dni po dokonaniu rezerwacji telefonicznej należy wypełnić i przesłać formularz na adres e-mail:
VOUCHER PREZENTOWY
Voucher prezentowy Lubuskiego Teatru to doskonały pomysł na prezent dla bliskiej osoby!
REGULAMIN:
KARTA DUŻEJ RODZINY
REGULAMIN:
BILET DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
REGULAMIN:
Bilety dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów to koszt 30 zł (spektakle dla dorosłych) od osoby oraz 20 zł (spektakle dla dzieci) za okazaniem legitymacji lub orzeczenia o niepełnosprawności z wyłączeniem premier i spektakli / koncertów gościnnych.
BILET RODZINNY
REGULAMIN:
PROMOCJA „PIERWSZY WTOREK MIESIĄCA”
REGULAMIN:
TIPS: Create lighter, secondary text in any heading with a generic <small>
tag or the .small
class.
This is a lead paragraph.
Make a paragraph stand out by adding .lead
.
Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.
Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula.
The following snippet of text is rendered as bold text.
The following snippet of text is rendered as italicized text.
An abbreviation of the word attribute is attr.
This is a .mute
paragraph.
This is a .text-primary
paragraph.
This is a .text-warning
paragraph.
This is a .text-danger
paragraph.
This is a .text-success
paragraph.
This is a .text-info
paragraph.
This is a left aligned text .text-left
This is a center aligned text .text-center
This is a right aligned text .text-right
This is a justify aligned text which is often used in Book Design, Magazine or special Typo Pages. Create a justify aligned text with .text-justify
class.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer posuere erat a ante.
Quote's author in Source Title
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer posuere erat a ante.
Quote's author in Source Title
Cras ac dignissim mauris. Duis odio diam, rutrum ut est at, scelerisque malesuada risus.
Cras ac dignissim mauris. Duis odio diam, rutrum ut est at, scelerisque malesuada risus.
Cras ac dignissim mauris. Duis odio diam, rutrum ut est at, scelerisque malesuada risus.
Cras ac dignissim mauris. Duis odio diam, rutrum ut est at, scelerisque malesuada risus.
Donec id elit non mi porta gravida at eget metus risus varius blandit.
Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.
Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.